pld-i586.iso nie wchodzi na 700MB p?yt?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 19 Cze 2001, 12:55:45 CEST

On Tue, Jun 19, 2001 at 10:40:38AM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> W ten sposób można jeszcze długo mnożyć nazwy. A co jeśli dojdzie programów
> na jeden lub drugi krążek i znowu przestanie się mieścic? Jeszcze inny podział?
> IMO krążki powinny być numerowane po prostu,

IMHO można im dodatkowo nadać jakieś numerki, ale console/xfree czy
base/addons -- jakieś takie rozróżnienie powinno być, ponieważ, gdy chcę
zainstalować jakiś pakiet, nie uśmiecha mi się wybieranie płytki na
chybił-trafił :)

Console/xfree wydaje mi się sensowne, można to dość automatycznie
wyodrębnić. Na xfree idą wszystkie pakiety zależne od XFree86-libs do 7
pokolenia wstecz (tzn. również te zależne od kde czy gtk), z kilkoma
wyjątkami (to już ręcznie) jak gd.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-