pld-i586.iso nie wchodzi na 700MB p?yt?

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Wto, 19 Cze 2001, 15:10:03 CEST

On Tue, 19 Jun 2001, Michal Moskal wrote:

> IMHO można im dodatkowo nadać jakieś numerki, ale console/xfree czy
> base/addons -- jakieś takie rozróżnienie powinno być, ponieważ, gdy chcę
> zainstalować jakiś pakiet, nie uśmiecha mi się wybieranie płytki na
> chybił-trafił :)
a może zacząć od pokatalogowania rpmów na ftp np:
xfree/
xfree/{kde,wmaker,gnome}
db/{postgres,mysql}
publishing/{tetex,sgml?}
polisching-tools/{gcc,make,
kernels/{2.4,2.2}
i zobaczyć jak to się rozmieszcza na kilka (najmniej płyt) nawet automatem
Wszystkie płytki mogłybybyć bootowalne i po wstaniu z n-tej płytki
powiedzieć co można dodać a czemu należy się upgrade (bo ma więcej niż
ileś-tam(99?) dni lub był poważny bug)

jak jest z w wuchu(tm) ze wsparciem dla kilku stacji cd
(jednoczesnych zródeł instalacji)?
Krzysztof Drewicz