Potrzebne kdelibs-2.1.1

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 20 Cze 2001, 20:17:52 CEST

On Wed, 20 Jun 2001, Michal Kochanowicz wrote:
> Ktoś się pospieszył i wrzucił na FTPa kdelibs-2.2-0.alpha2.i686.rpm. Ma
> to następujące wady:
> 	1. Jest *alpha* więc najwyżej powinno być w test.
> 	2. Wszystko pozostałe jest w wersji 2.1.1 i w związku z tym nie
> 	   ma obecnie możliwości zainstalowania kde, bo pewne pliki się
> 	   ze sobą gryzą.
> W związku z powyższym czeka mnie zaraz kompilowanie koffica, bo muszę
> mieć dzisiaj kworda :( W prawdzie sam kde kompiluję zawsze ze źródeł,
> dzisiaj tylko z braku czasu chciałem pójść na łatwiznę, ale mimo
> [...]

Kurcze, to już któraś z kolei taka sytuacja z kolei.

Czy naprawdę tak trudno jest wrzucać na ftp'a zestawy pakietów falami?
KDE jest skompilowane w całości -> na ftp'ie ląduje.
apache jest z php'em i sql'em  przekompilowany  -> na ftp'a
perl z modulami przebudowany  -> na ftp'a

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"