Potrzebne kdelibs-2.1.1

Czw, 21 Cze 2001, 20:20:59 CEST

On Wed, 20 Jun 2001, Blues wrote:

> Kurcze, to już któraś z kolei taka sytuacja z kolei.
>
> Czy naprawdę tak trudno jest wrzucać na ftp'a zestawy pakietów falami?

Bardzo łatwo tylko ktoś wcześniej musi je przygotować w zestawie. W tej
chwili wygląda, że nie ma osoby czy też osób (grupy) ściśle
zainteresowanej stabilizacją i uporządkowaniem KDE. Proponuję w ramach
osób które są tematem zainteresowane zwrócić większą uwagę na wymianę
informacji w temacie. Można także jednej z osób z takiej nieformalnej
grupy dać prawa puszczania zleceń na buildery żeby całość jeszcze
dodatkowo ułatwić.

Pakietów mamy sporo i wyłanianie takich nie do końca sformalizowanych grup
zainteresowań poszczególnymi tematami staje się wskazane. na pewo może to
już teraz dotyczyć np. KDE czy GNOME.

Są dobrowolcy ?