podczas instalacji dev: grow_indes: allocation failed

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 21 Cze 2001, 00:20:01 CEST

Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> writes:

> Zobacz na 8mb, a nie na 16 (boot: pld ram=8m), czy
> 1) tez sie za 2 razem uda
> 2) czy po nfs sie uda
>
> (znaczy warto wiedziec czego sie spodziwac)

Najnowsze wieści z placu boju (mem=8M):

Po nfs:

Pakiet "dev" przeszedł gładko. Dalej przytkał się przy glibcach,
zostawiłem go. Kiedy wróciłem nadal mielił glibc (4 godziny!)
bez wyraźnych postępów, ale i bez żadnego błędu.  Przerwałem mu.

Po ftp:
Zainstalował dev!!! I wygląda jakby szybciej mu to szło niż po nfs.
Z glibcami właśnie walczy, ale wygląda że to samo będzie, bo rzęzi
niemiłosiernie a postępu brak. Przerywam mu.
Druga próba - to samo.

Zajętość swapa podczas instalacji glibców ok 15 z 30M

Czyli przy 16M wywala się na dev, na 8M dev idzie gładko.
I bądź tu mądry... ;)

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)