podczas instalacji dev: grow_indes: allocation failed

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 21 Cze 2001, 11:23:46 CEST

On Thu, Jun 21, 2001 at 12:20:01AM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Najnowsze wieści z placu boju (mem=8M):
>
> Po nfs:
>
> Pakiet "dev" przeszedł gładko. Dalej przytkał się przy glibcach,
> zostawiłem go. Kiedy wróciłem nadal mielił glibc (4 godziny!)
> bez wyraźnych postępów, ale i bez żadnego błędu.  Przerwałem mu.
>
> Po ftp:
> Zainstalował dev!!! I wygląda jakby szybciej mu to szło niż po nfs.
> Z glibcami właśnie walczy, ale wygląda że to samo będzie, bo rzęzi
> niemiłosiernie a postępu brak. Przerywam mu.
> Druga próba - to samo.

Mi się dev sypał po ftp z 8mb ramu. Ale to było vmware... Więc może
miałeś szczeście. Niemniej jednak wszystko łącznie z glibcami
zainstalowało się na 8, na pewno ponież 1h. Ale możliwe, że mu
swap za szybko działał (znowu vmware -- ten jego "swap" był buforowany w
ramie...).

> Zajętość swapa podczas instalacji glibców ok 15 z 30M
>
> Czyli przy 16M wywala się na dev, na 8M dev idzie gładko.
> I bądź tu mądry... ;)

To chyba przypadek... nie wiem. Ale kaszana, że na 8 się nie
instaluje... :<

Mam idea. Może po zrobieniu partycji można by roota przenieść na plik
podmontowany po loopie? I zrobić freeramdisk? To mu powinno oddać trochę
ramu, co na 8mb może być krytyczne. Tylko nie wiem czy to jest
wykonalne.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-