Lilo 22.0

Pon, 25 Cze 2001, 13:36:52 CEST

On Mon, 25 Jun 2001, Sebastian Zagrodzki wrote:
[..]
> [ ciach kupa rzeczy o nieodpowiedzialności itp. ;) ]

Raczej o braku myślenia :>

[..]
> [...]
> _większe_ od starych. Np. glibc urósł o ok. 100kb. Kernel też jest
> większy. Do tego wszystko (binarki, biblioteki, skrypty) ledwo się
> mieści (vide obcięcie logo i dokumentacji). Mogę dodać dokumentację,
> ale będzie to kosztem np. /sbin/badblocks albo czegokolwiek.
> c) nawet ręczne budowanie bootkietki to jest rzeźba, bo nie buduje się
> jej ze źródeł, tylko bierze starą, montuje initrd po loopie, i na tym
> initrd się zmienia, poprawia, potem robi się kopię na czysty ramdysk
> (żeby się lepiej kompresowało) i robi image.
>
> Dlatego nie będę szykował budowania starej wersji bootkietki.

OK. Możemy w takim razie założyc, że docelowo nowy instalator będzie
jednak robiony według procedury umożliwiajacej bezobsługowe genrowanie z
automatu tych zasobów (pytanie raczje do Rafała .. ??).

I jeszcze jeden szczegół z lekarstwem na brak miejsca. Można postripować
symbole z modułów.

---