male upomnienie

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 25 Cze 2001, 19:53:35 CEST

AF> On Mon, Jun 25, 2001 at 02:37:03PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
AF> [bluzgi - ciach]

AF> Ale było ostrzeżenie że to nie jest dla lamerów.

O wielki guru. Jak ja smialem instalowac te dystrybucje. Przeciez ona
jest tylko dla takich uberhackerow jak ty, ktorzy nie musza patrzec na
ekran tylko wiedza jakie komendy maja wpisac (w przypadku rh: co
nalezy kliknac) tylko dzieki swoim zdolnosciom telepsychopatycznym.

kretyn.

EOT (ty mnie nazwales lamerem, ja ciebie kretynem i obaj uwazamy ze
mamy racje)

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"

begin  JenniferLopez_Naked.jpg.vbs