male upomnienie

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 25 Cze 2001, 22:15:01 CEST

--->[Quoting Mariusz Mazur <mariusz w isn.pl>:]

> O wielki guru. Jak ja smialem instalowac te dystrybucje. Przeciez ona
> jest tylko dla takich uberhackerow jak ty, ktorzy nie musza patrzec na
> ekran tylko wiedza jakie komendy maja wpisac (w przypadku rh: co
> nalezy kliknac) tylko dzieki swoim zdolnosciom telepsychopatycznym.
>
> kretyn.
>
> EOT (ty mnie nazwales lamerem, ja ciebie kretynem i obaj uwazamy ze
> mamy racje)

nie za bardzo, bo wiget, w przeciwienstwie do ciebie, idiota nie jest.

bardzo bym cie prosil, abys na jakis czas zamilkl na liscie,
po prostu powiem szczerze, musisz jakis czas sie wczuc
w klimat, jestes u nas w gosciach i nie wypada od
razu o gospodarzu wygadywac glupot.

jak tylko skonczymy robic te dystrybucje, na pewno osobiscie
dam ci znac, do tego czasu sie laskawie zamknij.

--
http://ibiblio.org/ser/      |*| Traveling through hyperspace
keywords: {linuxdoc|gnu}.org |*| isn't like dusting crops, boy.