male upomnienie

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 25 Cze 2001, 23:39:03 CEST

s> nie za bardzo, bo wiget, w przeciwienstwie do ciebie, idiota nie jest.

s> bardzo bym cie prosil, abys na jakis czas zamilkl na liscie,
s> po prostu powiem szczerze, musisz jakis czas sie wczuc
s> w klimat, jestes u nas w gosciach i nie wypada od
s> razu o gospodarzu wygadywac glupot.

s> jak tylko skonczymy robic te dystrybucje, na pewno osobiscie
s> dam ci znac, do tego czasu sie laskawie zamknij.

Nie wiedzialem ze najezdzanie na ludzi jest w *klimacie* tej listy.
Ani on nie mial powodu by mnie nazywac lamerem, ani ty by mnie nazywac
idiota. W odpowiedzi na moj mail jedynie on mnie nazwal lamerem i
jedynie ty mu przytaknales. Wnioskuje, ze inni sa przyjazniej
nastawieni.

Jak juz mowilem EOT i nie powiem co o tobie mysle bo pewnie bys nie
zdzierzyl (tak jak mi sie nie udalo zignorowac lamera). Ja wiem co wy
o mnie myslicie, wy wiecie co ja o was. kropka

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"

begin  JenniferLopez_Naked.jpg.vbs