Lilo 22.0

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 25 Cze 2001, 22:06:18 CEST

On Mon, Jun 25, 2001 at 12:43:35PM +0200, Blues wrote:

> A czy nie dałoby się nagrywać dyskietek w formacie 1.68MB ? Jest to
> przecież standardowy format, a każda dyskietka i stacja dyskietek AFAIR
> spokojnie sobie z tym radzi...

Dla kogo standardowy dla tego standardowy. Dla większości BIOSów
(przynajmniej tych starszych) nie.
O ile pamiętam swoje stare próby - BIOS nie chciał bootować dyskietek
z >18 sektorów/ścieżkę (ścieżek mogło być >80, ale to już zależy od
konkretnej stacji - niektóre czytały 82, inne 86 itd.).
Chociaż - tomsrtbt (1.7MB) mi się bootował...
Może jeżeli odpowiednio wcześnie przedefiniuje się parametry floppa to
działa.

> Windows message:
> "CPU not found. Software emulation"

NTG ;>