Lilo 22.0

Pon, 25 Cze 2001, 13:00:50 CEST

On Mon, 25 Jun 2001, Sebastian Zagrodzki wrote:

> 1. dokumentacja jest w CVSie, ale się nie zmieściła, AFAIR
> 2. dokumentacja jest na WWW
> 3. jest szykowana nowa dyskietka - starą można poprawiać, ale chyba nie
> ma jej co rozwijać.

Troche cieżko mieć dostęp do cvs czy www w sytuacji kiedy stawia się
własnie system i nie ma się jeszcze połączenia (albo i nawet nie bedzie
się miało go nawet potem).
Zapewne wiesz skad to jest:

"Documentation is like sex. Whent it is good it is very very good.
When it is bad this is better than nothing."

To, że się to z lekka w penym moencie zdezaktualizowało nie powinno
powodować tego żeby to wycinać wogóle. Ty wiesz dobrze co jest na
dyskietce startowe, a inni nie mając tej wiedzy mogliby poprawić sam
tekst. To nie jest w tej chwili mozliwe ponieważ wyciąłeś także samą
obsługę wyświetlania tego tekstu. Możan było zostawić to z pustą
adnotacją, że tekst jest do poprawinia/uzupełnienia. Można yło napisać
krótki list na liste żeby ktoś spróbował to zaktualizować. Rozumiem nie
miałeś czasu - kazdy mozę nie mieć czasu ale wycięcie tego zabrało część
czasu który mógłbyś poświęcić na częsciowe choć zaktyalizowanie tego
tekstu. To co zrobiłeś było z lekka poprostu bezmyślne i to jest to o co
mam do Ciebie od jakiegoś czasu czasami pretensje (co zapewne odczuwasz w
takiej czy innej formie), że czasmi robisz coś robisz błędy (na tle innych
nie jest to nic zdrożnego, bo każdy z nas popełnia błędy) ale potem tych
błędów nie dość że nie naprawiasz to jeszcze znajdujesz do tego nie za
spójne wyjaśnienia. Poprostu zmień sposób działania po
wystąpieniu/ujawnieniu błędu.

Zapewne przez brak tej podpowiedzi przez prawie pół roku zapewne nie
dołączyło sporo osób które mogłby pomóc w dleko większym stopniu niż
ilość pracy jaką trzebaby wyłożyć na dopracowanie tych komentarzy. I to
powinieneś czuć w momencie kiedy podejmowałeś decyzję o wycięciu tego
(coś co powinno Ci powiedzić "nie nie wytnę tego ale dam znać choćby że
jest to rzecz do dokończenia"), bo sam korzystasz z zasobów które robimy i
potem wyniki pracy w szerszym gronie mogłby zwrócić się po wielokroć.

I żebyś nie miał wątpliwości. Powyższe to nie jest wyjazd na prywatny
teren, przytyk czy coś koło tego. Traktuj to jako rzecz którą *możesz*
zmienić/poprawić w swoim działaniu.

I jeszcze kujac póki gorące. Czy są jakieś szanse na to żeby generować w
całości z crona dzień w dzień dyskietki startowe ? (o co prosiłem już
kilka razy). Tak coby każdy miał z +- dziennym opóźnieniem dostęp do tego
co jest na dyskietce startowej. Jeżeli to zrobisz raz to potem zaoszędzisz
kupę czasu nad ręcznym okresowym generowaniem tych zasobów .. co także
gdyby była obecna tam obsługa wyświetlania podpowiedzi na pierszym
terminalu (o ile by wróciło to) pozwoliłoby bez zawracznia Ci głowy
konserwować ten kawałek dokumentacji.
Tu także jeszcze do Rafała żeby tak przygotowywał zasoby źródłowe pod nowy
instalator żeby genroewanie z crona na builderach w obrazów dzień w dzień
było możliwe.