rc-scripts i samba...

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 26 Cze 2001, 15:50:10 CEST

On Tue, 26 Jun 2001, Artur Frysiak wrote:
> [...]

Jeszcze apropos rc-script'ów

W momencie, gdy zamountuje jakis zasób samby i przed wyłšczeniem zapomnę
go odmountować, zwisa mi przy wyłšczaniu/restarcie systemu na
odmoutowywaniu systemów plików. I  słusznie, bo nie może mu się to udać,
gdy network jest juz down.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"