tu du (zbiorczo)

Śro, 27 Cze 2001, 20:09:04 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> ** libvorbis
>
> Przypadkiem nie potrzebuje "BuildRequires: libogg >= 1.0rc1" ?
> bo wali się przy:
bardzo możliwe.

> ** mpg123
>
> jak wyzej, bo są kłopoty z kommilacja tego programu na sparc. Chyab lepiej
> byłoby przestawić sie na mpg321 bo ten wygląda na rozwijany (w
> przeciwieństwie do mpg123).
mpg123 jest rozwijany (prerelease s ma np. support do ipv6 by
default). Z kolei mpg321 używa smpeg, a tam support do mp3 nie jest
tak doszlifowany jak w mpg123.

Zastanawiałem się tylko czy nie lepiej było by mieć wersji esd by
default.

ps. Najlepiej mieć oba :-)

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/