tu du (zbiorczo)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 27 Cze 2001, 22:58:59 CEST

On Wed, Jun 27, 2001 at 04:13:43PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> ** quicktime4linux
>
> U quicktime4linux-libdv.patch
> error: failed build dependencies:
>         libdv-devel is needed by quicktime4linux-1.3-2
>         libraw1394-devel is needed by quicktime4linux-1.3-2
>
> libraw1394 mamy i tu nie ma przeszkód ale wartoby uzupełnić (?):
>
> libdv(12) [OLD] 0.5 [NEW] 0.9

Zauważyłem wcześniej i wrzuciłem przed przeczytaniem tego postu :)
Tylko się pomyliłem i się nie zbuduje - zaraz poprawię.
Byłoby wcześniej, ale zastanawiałem się nad patchem na okoliczność MMX -
bo niby jest sprawdzane, czy CPU jest MMX i w jednym miejscu wybór
procedury jest uzależniony od tego testu - ale w kilkunastu innych już
nie i jak się kompilowało z asemblerem dla x86 to bez MMX nie ruszy :/
A tych miejsc jest za dużo, żeby to szybko poprawić.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/