(fwd) kloczek: SPECS aide.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 27 Cze 2001, 23:11:22 CEST

On Wed, 27 Jun 2001 20:19:24 +0200 (CEST), you wrote:

>Myśliz że to moze być ekwiwalemntem powyższego ? W sumie .. łaj not (?)

I tak trzeba robić bazę od nowa po każdej zmianie w jakimkolwiek pliku z
tej bazy, uważam że to każdy raczej sam powinien wykonywać niż podmiana
bazy przy restarcie maszyny np. bo wtedy to nie spełnia swojej funkcji. A
do pełni szczęścia to i tak każdy powinien trzymać baze w ro systemie i to
od strony fizycznej a nie zamontowanej (np. zabezpieczona przed zapisem
dyskietka lub cd-r w cd-rom'ie).

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć