dev (było Re: użytkownik lp a właściciel /dev/lp*)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 28 Cze 2001, 10:39:23 CEST

On Wed, Jun 27, 2001 at 11:08:35PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Już parę razy chciałem się do tego zabrać, ale przy okazji zauważałem
> parę innych niekonsekwencji w dev i na tym stawałem:
> - w paru miejscach jest "ifarch xxx", a cały pakiet ma BuildArch: noarch
>   - trochę to nie pasuje do siebie :)

Usunąć noarch.

> - jakie powinny być standardowe uprawnienia do cdromów? teraz część ma
>   664 root.root, część 640 root.disk...

IMHO tak jak hd, sd.

> Jeszcze jeden problem pojawił się wraz z jajkiem 2.4 - w <2.3 /dev/js*
> miały major 15, w >=2.4 muszą mieć 13 (zamiast "PC speaker (OBSOLETE)").

Zrobić jak dla 2.4, a na major 15 zrobić /dev/oldjs*
PC speaker i tak jest obsługiwany jako karta dźwiękowa.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/