dev (było Re: użytkownik lp a właściciel /dev/lp*)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 28 Cze 2001, 22:56:20 CEST

On Thu, Jun 28, 2001 at 10:39:23AM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Usunąć noarch.

> IMHO tak jak hd, sd.

> Zrobić jak dla 2.4, a na major 15 zrobić /dev/oldjs*

Zaraz wrzucę te poprawki. Na razie nie podbijam release, bo jest jeszcze
parę rzeczy do wyjaśnienia:
- urządzenia adsp* i admmidi* - mają gid sys - nie powinny mieć audio?
  (nie wiem, nie znam się na ALSie)
- podobnie urządzenia dmfm* i dmmidi* - (co to jest? wiem tyle, że dźwięk)
- mpu401* - teraz ma 600 root.root, ale nie powinno być 660 root.audio?

- urządzenia svga*, js*, oldjs* mają gid sys - czy tu nie przydałaby się
  jakaś grupa, żeby ułatwić udostępnienie tych urządzeń dla użytkowników
  lokalnych (np. przez pam_group)?

> PC speaker i tak jest obsługiwany jako karta dźwiękowa.

I i tak od jakiegoś czasu nie był obsługiwany jako major 13.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/