rc-boot

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 28 Cze 2001, 12:56:57 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> [...]
> razem całosć wygląda nieprzejrzyście i moze być pisana w praktycznie
> dowolny sposób. Na początku Łukaszowi mówiłem wyraźnie, że to od czego sie
> powinno zacżąć to *jasne zdefiniowanie interfejsu* między frontendem i
> backendem a także zestaw funkcji jakie ma udosępniać frontend skrypt. To
> nie zostało zrobione. Proponuję choćby przyjrzeć się dodatkom do
> initscripts jakie wrzucili ludzie w MDK. Zdefiniowanie interfejsu jest
> potrzebne po to żeby nie pisać całości od początku w momencie obkładania
> kolejnego boot mgr-a czy oprócz kerneli i systemów takze takich rzeczy jak

Interfejs, który ja potrzebuję jest już zdefiniowany -
Wypełniam pliki rc-boot/config, rc-boot/config/images/pld-versja_jądra
i wywołuję /sbin/rc-boot

Koniec kropka. Reszta mnie nie interesuje. Jeśli zaglądałem do środka to tylko
z ciekawości.

> To jest eufemizm. To co mam to są konkretne argumenty które powtarzałem
> wielokrotnie i które pozostały bez odpowiedzi.

> Jeżeli jest potrzebne to tzreba to napisać ale poprawnie. Jak chcesz
> porządkować to skoro nie jest zdefiniowany jednoznacznie styk między
> rc-boot a resztą ?

Ja nie chcę, ty chciałeś coś poprawiać. Ja chcę tego używać tylko.

Skoro rc-boota nie mamy, przywracam tak jak było poprzednio:
instalator będzie używał lilo jedynie.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)