male upomnienie

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Pon, 25 Cze 2001, 21:53:46 CEST

On Mon, Jun 25, 2001 at 20:21:23 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> #swapon /dev/hda1
> Invalid argument

mkswap /dev/hda1 sprawdzał? He?

> ok. Jesli nie ma czegos takiego jak stable branch no to powinniscie
> ludziom zapewnic jedna rzecz: mozliwosc instalacji tego cholerstwa.
> Innymi slowy: nie obchodzi mnie czy kde dziala czy nie. Ja musze byc w
> stanie

Przecież piszą gdzieś: 'robimy to dla siebie'. Więc o co chodzi? [*]

> (a btw... nie dziala alokacja terimnali mimo ze pts jest zamontowany
> i nie wypluwa bledow... w syslogu tez pustki :).

Teraz coś jest ewidentnie zwalone z tty. A tak BTW to po co /dev/ttyx
mają grupę tty, skoro po pierwszym wylogowaniu z nich zmieni się na
root?

> Acha... ja nie powedzialem czemu mnie to tak wkurzylo... otoz w
> czytniku mam cedek nagrany dokladnie rok temu w ktorym wszystkie
> powyzsze rzeczy dzialaja...

Też zauważyłem, że obecnie PLD sypie się aż miło raz po raz. Ale z uwagi
na [*]... Tak czy inaczej - niestabilność jest ceną aktualności.
Ale nie chcę myśleć co będzie z gcc-3.x... Zgroza:/

> <joke>
> Jesli wy jestescie developerami to Linus i spolka to pewnie
> antydeveloperzy :)

No... przecież to oni wypuszczają zabugowane kernele, z którymi trzeba
walczyć ;)

> </joke>

> A tak w ogole to robicie dobra robote tylko pomyslcie czasem o
> ludziach ktorzy nie maja stalki i jesli im cos na iso nie dziala to
> nie za bardzo maja co z tym zrobic. WIECEJ TESTOW PRZED UPLOADEM!!!!

Ja też mam tylko modem. A testowanie wszystkiego z wszystkim jest raczej
niemożliwe.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>