rc.hdparm - ide cdrom

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pią, 29 Cze 2001, 23:59:57 CEST

--->[Quoting Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl>:]

> przez najbliższe 3 miesiące będę wisiał na modemie 14400 i
> m.in. dlatego wolę niewielkie łatki jako załączniki w
> mailach. Ściągnę maile i mogę się rozłączyć, a tak to po przeczytaniu
> trzeba znów zasysać z www itp. To jest jeden mało istotny argument za
> jedną z opcji, a ogólnie to mnie jest obojętne.

Przeciez niewielkie latki tekstowe mozna latwo wlozyc
w tresc listu, co tez do tej pory wszyscy z powodzeniem
czynili, zupelnie nie rozumiem "afery" wywolanej przez bagginsa.
W czym problem? Wydaje mi sie, ze to jakies wariactwo.
Wyglada na to, ze baggins nigdy nie uzywal modemu i ppp/ppp.

> mutt 1.3 jest jak najbardziej poprawny.

To skad moje klopoty? Czy dodatkowe wpisy podczas upgrade-u
z 1.2.x do 1.3.x maja magicznie pojawic sie w plikach konfiguracyjnych,
skoro ich tam nie ma? Dlaczego mam specjalnie doczytywac podreczniki,
jesli chce zwyczajnie napisac cos z polskimi literkami, nie psujac
ich w mailu? Ale spoko, zaraz dopisze je i luzik. Mam nadzieje,
ze bedzie juz dobrze i nie bede sial po liscie dziwnymi znaczkami.

--
http://ibiblio.org/ser/      |*| Traveling through hyperspace
keywords: {linuxdoc|gnu}.org |*| isn't like dusting crops, boy.