kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 23 Mar 2001, 09:40:41 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 10:44:35PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:
> W zamian zintensyfikuje rozwój "command line" interfejsu wucha, tak żeby
> mógł przejąć wszystkie obecne zadanie prowizorki (i kilka dodatkowych). W
> przeciwieństwie do prowizorki, dodanie wsparcia dla MULTI-cd do wucha jest
> wzglednie proste i moze zostać zrobione elegancko.

Paweł, żeby można było prowizorkę zastąpić wuchem trzeba wyrównać
ich wymagania sprzętowe. Nie jestem pewien czemu prowizorka działa
lepiej na małej ilości ramu, może sama instalacja działa tak samo
tylko obsługa jest koszmarna? Proszę osoby które to ćwiczyły
(inglod, agaran) o wypowiedź. Ale wuch musi działać tak samo (albo
lepiej :). Ja się nie znam na rpmlibie, ale to powinno być możliwe :>

> moja świetlana wizja idzie krok dalej: wuch (nawet w stanie obecnym).
> Przecież w jego selektorze pakietów, sa przewidziana grupy pakietow
> definiowane przez użytkownika (próbuje to odczytać z pliku groups).
> Brakuje jedynie tych grup.

Ok. Ale na maszynki z mała ilością ramu i wuchem w cmdline mode | prowizorką
(do czasu) trzeba by zrobić jakąś selekcję. Jeszcze z shella, uruchamianie
na 486/16m nie należy do przyjemności :<<

Zobacze to grups.

> super. ale nie realne. BTW. jak ktos sciaga (a nie kupuje/dostaje) iso, to
> chyba lepiej żeby sobie instalował via ftp.

Też mi się wydaje nierealne. Ale trzeba to jakoś rozwiązać. A pozatym ja
sciągałem ostatnio iso, i wypalałem, bo nie mam w domu kabelka :>

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

> I'm an idiot..  At least this [bug] took about 5 minutes
> to find..
Surely, Linus is talking about the kind of idiocy that
others aspire to :-).
	-- Bruce Perens in response to Linus Torvalds's

CIA class struggle radar Ft. Meade Serbian Albanian BATF
nuclear ammunition KGB munitions BATF Nazi
counter-intelligence Albanian World Trade Center BATF
Waco, Texas assassination Waco, Texas