kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

martii@obgyn.edu.pl martii w obgyn.edu.pl
Pią, 23 Mar 2001, 09:50:47 CET

On Fri, Mar 23, 2001 at 09:40:41AM +0100, Michal Moskal wrote:
> Paweł, żeby można było prowizorkę zastąpić wuchem trzeba wyrównać
> ich wymagania sprzętowe. Nie jestem pewien czemu prowizorka działa
> lepiej na małej ilości ramu, może sama instalacja działa tak samo
> tylko obsługa jest koszmarna? Proszę osoby które to ćwiczyły
> (inglod, agaran) o wypowiedź. Ale wuch musi działać tak samo (albo
> lepiej :). Ja się nie znam na rpmlibie, ale to powinno być możliwe :>

Ja tez testowalem na slabych maszynkach (w sumie nawet nie takich slabych) P100 i 16 ramu i niestety wuch chodzi KOSZMARNIE, mozna z lekka nerwicy się nabawić więc... prowizorka natomiast śmiga pięknie i szybciutko. Jeśli paweł obieca że coś z tym zrobi to może nie rozwijać prowizorki, ale w innym przypadku ja się nie zgadzam ...

> Też mi się wydaje nierealne. Ale trzeba to jakoś rozwiązać. A pozatym ja
> sciągałem ostatnio iso, i wypalałem, bo nie mam w domu kabelka :>

Zobaczmy jak to jest w innych dystrybucjach z tego co wiem Mandrake pięknie działa z 2 płytkami i już. Może ma po porstu listy które pakiety na której płytce są, potem tak je segraguje i instaluje aby poszła najpierw płytka pierwsza potem druga. Albo jeszcze inaczej, wszelakie pakiety devel i static dać na 2 CD i już przecież to nie jest potrzebne do uruchomienia w pełni uzbrojonego PLD.

Martii