hwprofiles

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pią, 23 Mar 2001, 22:44:21 CET

Witam!

On Fri, 23 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:

> Próbował ktoś już tego wymysłu ?
> U mnie działa wyśmienicie.
> Jest jeden bug, który trzeba obejść to ustawianie profilu
> w przypadku złęgo zamknięcia systemu.
> Nie powinien się ustawiać, trzeba to sprawdzać.
> Ja tak do końca nie wiem jak to zrobić.

Nie widziałem tego wynalazku i nie czuję się upoważniony do zabierania
głosu w tej sprawie, ale nasunęła mi się myśl, że przy takim profilu,
przed odmontowaniem systemu plików, można by wymazać jakiś znacznik,
który byłby mazany ustawiany przy uruchamianiu
danego profilu. Teraz w przypadku awarii przy wyborze dango profilu jeżeli
odpowiedni znacznik nie został wymazany to wiemy, że system się z danym
profilem posypał i będzie wymagana interwencja.

                                          Pozdrawiam
                                             Artur