hwprofiles

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 24 Mar 2001, 09:04:52 CET

On Fri, Mar 23, 2001 at 10:44:21PM +0100, Artur Flinta wrote:

> Nie widziałem tego wynalazku i nie czuję się upoważniony do zabierania
> głosu w tej sprawie, ale nasunęła mi się myśl, że przy takim profilu,
> przed odmontowaniem systemu plików, można by wymazać jakiś znacznik,
> który byłby mazany ustawiany przy uruchamianiu
> danego profilu. Teraz w przypadku awarii przy wyborze dango profilu jeżeli
> odpowiedni znacznik nie został wymazany to wiemy, że system się z danym
> profilem posypał i będzie wymagana interwencja.
>
>                                           Pozdrawiam

Wersja 0.0.0.0.0.0.1 jest w cvsie.
Moze zle sie wyrazilem. Chodzi o taką sytuację, że profil sie
załadował poprawnie i wszystko działało, ale system nie zamknął
się poprawnie. Czasem sie tak zdaża (przyciska power na obudowie).
Po ponownym uruchomieniu są ustawiane profile jeszcze przed
fsck. Pliki startowe jakos sprawdzaja czy filesystem był poprawnie
odmontowany. Po przejrzeniu rc.sysinit nie jest to takie jasne.
Jeszcze popatrze. Jakby ktos chciał potestowac to zapraszam.
Jeszcze takie pytanie. W standardowym kenelu nie ma /proc/pci,
czy to było zamierzone ?

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'