Profile sprzętowe

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Sob, 24 Mar 2001, 22:25:49 CET

[środa, 14 marzec 2001], Tomasz Witek napisał(a):

> Dysk mam w kieszeni wiec zabieram go do pracy.
>
> Odpalam go a tam nie dziala muysza, Xy, siec i inne takie bo sie
> zmienil sprzet.
>
> Wiec konfiguruje wszystko a potem.
>
> root w komp~# hwprofile --zapamietaj-profil --name="Praca"

To niech jeszcze przy shutdownie zapamietuje aktualna konfiguracje
w jakims --name="Current"
Bo ja tez mam takie skrypty co to zmieniaja, ale czasem zapominam
zrobic ,,save'' i mi sie zmiany ktore zrobilem rozpierdzielaja,
po odpaleniu skryptow.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( the GNU generation )
 ( HomePage   http://www.yossa.ko.pl   ) (  ICQ UIN: 1922941  )