Profile sprzętowe

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Sob, 24 Mar 2001, 22:28:32 CET

[środa, 14 marzec 2001], Konrad Stepien napisał(a):

> Dokładnie tak. Tylko na razie mam zgryz.
> Skrypty już popisałem (nie są piękne ale działają), tylko ten rc.sysinit.
>
> Skubany przemountowuje / w rw dość puźno. W każdym razie już po wywołaniu
> do sysconfig/network system clock hdparm i co gorsza isapnp.
>
> W takim układzie cały pomysł z podmienianiem plików jest OKDR.
>
> Czy ktoś od rc.scripst mógłby na to zerknąć i ew. przerobić ?

Mozna jeszcze w takim przypadku sprawdzac czy
1) trzeba podmieniac pliki (jezeli juz sa podmienione to nic nie robic)
2) jezeli trzeba to shutdown odpowiednich demonow (gpm), podmiana plikow
i znowu odpalenie.

moje skrypty tak maja i odpalam je z palca. wykonuja sobie podmiane tego
co trzeba i restartuja demony. w sumie jakby byl jakis tool do tych zmian,
to mozna by to bylo recznie robic, a nie ladowac do rc-scriptow

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( the GNU generation )
 ( HomePage   http://www.yossa.ko.pl   ) (  ICQ UIN: 1922941  )