apacz - problemy

Michal 'Orr' Daszkowski midas w signoff.com.pl
Wto, 27 Mar 2001, 09:20:11 CEST

Dnia 27 mar 2001 o godz. 00:48:17 +0200,
Michal Kochanowicz <mkochano w ee.pw.edu.pl> napisal(a):

> Właśnie ze względu na jej krytyczność, może warto jedak postawić na
> stabilne działanie Apacha w połączeniu z modułami niż na używanie
> najnowszej wersji... ja od kilku miesięcy nie apgrejduje właśnie
> Apache+PHP+MySQL, bo pracuję na tym i zwyczajnie nie mogę sobie pozwolić
> na ich niedziałanie :(

OK -- tu się zgadzam. Ale w związku z tym fajnie byłoby, gdyby ten
apacz jednak działał! :)

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |