Profile sprzętowe

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 31 Mar 2001, 11:07:42 CEST

On Fri, Mar 30, 2001 at 03:17:35PM +0200, Konrad Stepien wrote:
> [...]
> Trzeba tylko dołożyć do skryptu downującego system
>
> if [ -f /var/run/hwprofile ]
> then
>   rm /var/run/hwprofile
> fi
>
> I na początku rc.systinit dodać warunek, że jak istnieje plik
> /var/run/hwprofile to znaczy, że nie zamknęło systemu prawidłowo
> i profile nie są aktywowane.
>
> Wiem, że plik /var/run/hwprofile trzeba skasować przed odmontowaniem
> filesystemu, więc może się zdarzyć, że pliku nie ma, a system
> i tak nie został odmontowany, ale to i tak już dużo da.

Dolozylem sprawdzanie, czy profile ktore sa w systemie
pasuja do komputera, wiec jesli zle omontowales i
bootujesz na tym samym kompie to nie musisz wczesniej montowac ?
BTW. czy sa jakies przeciwskazania, zebu isapnp byl odpalany
po zamontowaniu ?

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'