Profile sprzętowe

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pią, 30 Mar 2001, 15:17:35 CEST

On Sun, 25 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:

> To nie jest taki proste z reki.
> A co jesli startuje w init 5 i musze wcesniej podmienic XF86Config
> bo inaczej xdm mi niewystartuje z zabijam monitor przelaczaniem
> w tryb graficzny ?
> To co jest teraz zrobione jest dobre, z małymi ale.
> Chodzi o sprawdzenie czy dysk zostal odmontowany poprawnie,
> bo inaczej dzieją sie cuda.

Na koniec actprof-a jest

echo $PROFILE > /var/run/hwprofile

Dołożyłem to tak w sumie bez głębszej idei, ale mozna to wykorzystać.
Trzeba tylko dołożyć do skryptu downującego system

if [ -f /var/run/hwprofile ]
then
  rm /var/run/hwprofile
fi

I na początku rc.systinit dodać warunek, że jak istnieje plik
/var/run/hwprofile to znaczy, że nie zamknęło systemu prawidłowo
i profile nie są aktywowane.

Wiem, że plik /var/run/hwprofile trzeba skasować przed odmontowaniem
filesystemu, więc może się zdarzyć, że pliku nie ma, a system
i tak nie został odmontowany, ale to i tak już dużo da.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.