apache

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 3 Mar 2001, 12:29:44 CET

On Fri, Mar 02, 2001 at 07:31:52PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Właśnie próbowałem. Patch do ipv6 jest do remontu.

Ja tylko przypomnę (tak na wszelki wypadek): wiele osób nie rzyczy
sobie, żeby nowy apache wpadł na FTP, bez części funkcjonalności którą
ma teraz (między innymi to IPv6).
I druga sprawa: jeśli już nowy apache będzie miał iść na ftp, to razem
ze WSZYSTKIMI modułami jakie teraz tam są przekompilowanymi pod tą
wersję.
Inaczej znowu będzie wielki b... (jaki ostatnio był przy każdym
upgradzie apacza) i łatwo sobie będzie system rozwalić.

Pozdrowienia,
        Jacek

PS.
        sorry, że tak ostro, ale PLD jest już dobrą dystrybucją,
poważnie przez niektórych uzywaną, a takie numery jakie od czasu do
czasu się zdażają raczej psują PLD opinię.