apache

Pon, 5 Mar 2001, 11:15:11 CET

[..]

Dlatego napisałem, że "Patch do ipv6 jest do remontu" :)

> I druga sprawa: jeśli już nowy apache będzie miał iść na ftp, to razem
> ze WSZYSTKIMI modułami jakie teraz tam są przekompilowanymi pod tą
> wersję.

Od takich rzeczy jest /test.

> Inaczej znowu będzie wielki b... (jaki ostatnio był przy każdym
> upgradzie apacza) i łatwo sobie będzie system rozwalić.

Owszem i w pełni sie zgadzam z tym.

> PS.
>         sorry, że tak ostro, ale PLD jest już dobrą dystrybucją,
> poważnie przez niektórych uzywaną, a takie numery jakie od czasu do
> czasu się zdażają raczej psują PLD opinię.

Utrzymanie tego poziomu będzie wymagało opracowywania wewnętrznych
procedór szykowania zasobów i to zarówno per szutuka jak i per grupa
pakietów (o ile są one jakoś wewnetrznie powiązane).
Dlatego np. teraz przy przestawianiu na gtk+/glib 1.29 do spółki z
audiofile 0.2.x całosć do mometu przebudowanai wszystkiego jest trzeymana
w /test.