apache

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 5 Mar 2001, 14:01:14 CET

[poniedziałek, 05 marzec 2001], Marcin Bohosiewicz napisał(a):

> I przed wrzuceniem nowych zasobow na ftp (nie do /test) powinno sie
> sprawdzic czy wszystkie pakiety wymagajace starej wersji zasobow
> sa podmieniane na nowe. A nie tak jak np. byloz modulami perla przy
> przejsciu na 5.6.0 przez dlugi okres lezaly jeszcze moduly wymagajace
> starego perla....

hm, ale na ftp nie ma perla 5.6.0 :)

btw: ja nadal czekam na sprawne php, bo apache zdycha po killall -HUP,
dodatkowo na 686 nie działa php-gd (segmentation apache), a na i586 jest ok

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer