apache

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 5 Mar 2001, 13:21:50 CET

On Mon, 5 Mar 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sat, 3 Mar 2001, Jacek Konieczny wrote:
> [..]

> Od takich rzeczy jest /test.

> Owszem i w pełni sie zgadzam z tym.

> Utrzymanie tego poziomu będzie wymagało opracowywania wewnętrznych
> procedór szykowania zasobów i to zarówno per szutuka jak i per grupa
> pakietów (o ile są one jakoś wewnetrznie powiązane).
> Dlatego np. teraz przy przestawianiu na gtk+/glib 1.29 do spółki z
> audiofile 0.2.x całosć do mometu przebudowanai wszystkiego jest trzeymana
> w /test.

I przed wrzuceniem nowych zasobow na ftp (nie do /test) powinno sie
sprawdzic czy wszystkie pakiety wymagajace starej wersji zasobow
sa podmieniane na nowe. A nie tak jak np. byloz modulami perla przy
przejsciu na 5.6.0 przez dlugi okres lezaly jeszcze moduly wymagajace
starego perla....

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-