rc-scripts i ipx_internal_net

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 6 Mar 2001, 13:10:32 CET

> Ktory kernel i jakie opcje dla NCPFS, glibc, ktory ncpfs.?
2.2.x, glibc ktorykolwiek (od wiekow mi to dziala)
aktulanie ncpfs:
[root w rafi /root]# rpm -q ncpfs
ncpfs-2.2.0.18-4

> alpha:>strace slist
slist jest baaardzo zlym przykladem :)
caly myk polega na tym, ze slist zadziala poprawnie (i zobaczysz wszystkie
servery) dopiero, gdy podmountujesz jakis volumen. Tak wiec u mnie wyglada
to mniej wiecej tak:

modprobe ipx
/etc/rc.d/init.d/network start

przy czym:
[root w rafi /root]# cat /etc/sysconfig/network | grep -i ipx
# Do you want to use IPX networking ?
IPX=yes
IPXAUTOPRIMARY=yes
IPXAUTOFRAME=yes
IPXINTERNALNETNUM=
IPXINTERNALNODENUM=

i ostatecznie:
/sbin/ncpmount -S SERVER /mnt/nov -U USER -P HASLO

czego efektem jest:
[root w rafi /root]# mount
[...]
PERS/USER on /mnt/nov type ncpfs (rw)

oraz:

[root w rafi /root]# slist

Known NetWare File Servers                          Network   Node Address
PERS                                                00FFFFBF  000000000001

powodzenia,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'