rc-scripts i ipx_internal_net

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 6 Mar 2001, 13:33:27 CET

On Tue, 6 Mar 2001, Rafal Cygnarowski wrote:

> 2.2.x, glibc ktorykolwiek (od wiekow mi to dziala)
> aktulanie ncpfs:
> [root w rafi /root]# rpm -q ncpfs
> ncpfs-2.2.0.18-4

> slist jest baaardzo zlym przykladem :)
> caly myk polega na tym, ze slist zadziala poprawnie (i zobaczysz wszystkie
> servery) dopiero, gdy podmountujesz jakis volumen. Tak wiec u mnie wyglada
> to mniej wiecej tak:
>
> modprobe ipx
> /etc/rc.d/init.d/network start
>
> przy czym:
> [root w rafi /root]# cat /etc/sysconfig/network | grep -i ipx
> [...]

u mnie jest tak:
# Do you want to use IPX networking ?
IPX=yes
IPXAUTOPRIMARY=yes
IPXAUTOFRAME=yes
IPXINTERNALNETNUM=eth0
IPXINTERNALNODENUM=802.3

i nie dziala :((
te same objawy co powyzej.
co ciekawe jak zrobie:
ipx_internal_net del
ipx_interface add eth0 802.3
to dziala...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}