FHS: katalogi man (i libexec - a propos openssh)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 7 Mar 2001, 01:43:33 CET

On Tue, Mar 06, 2001 at 11:10:25PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> On/Dnia Tue, Mar 06, 2001 at 09:39:01PM +0100, Jakub Bogusz wrote/napisał(a)

> w sumie /usr/local nie jest przeznaczony do współdzielenia między
> serwerami więc /usr/local/man nie przeszkadza

Na razie zostawiłem jak jest, tylko dodałem makro - żeby w FHS.spec
ew. zmienić tylko w 1 miejscu. (oprócz FHS do poprawy byłby man.spec
i 1 patch do man)

> nie ma

Zacząłem; co do zlokalizowanych - dodałem tylko te, które występują
w specach.
Tylko nadziałem się na coś takiego:
%{_mandir}/de_DE/man* (net-tools)
%{_mandir}/de/man* (lpe,man,xwpe)
%{_mandir}/fr_FR/man* (net-tools)
%{_mandir}/fr/man* (lpe,man,smssend,xine)
%{_mandir}/pt_BR/man* (net-tools,mouseconfig)
%{_mandir}/pt/man* (man)

W pierwszych dwóch przypadkach to są te same locale, w trzecim nie
(man - portugalskie, reszta - brazylijskie). No i co z tym zrobić...?

> albo configure --with-libexecdir=%{_sbindir} ;-)

Nie bardzo - trzebaby wtedy zrezygnować z makra %configure.
Druga propozycja to /usr/lib/openssh - co lepsze?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/