FHS: katalogi man (i libexec - a propos openssh)

Wto, 6 Mar 2001, 23:10:25 CET

On/Dnia Tue, Mar 06, 2001 at 09:39:01PM +0100, Jakub Bogusz wrote/napisał(a)
> Ale dalej jest:
>
>  Manual pages for commands and data under /usr/local are stored in
>  /usr/local/man.  Manual pages for X11R6 are stored in /usr/X11R6/man.
>
> W naszym pakiecie FHS jest /usr/local/share/man, w man było wpisane
> /usr/local/man dopóki nie zmieniłem patrząc na FHS. Co z tym - zostawić,
> zmienić, poczekać na FHS 2.2?
w sumie /usr/local nie jest przeznaczony do współdzielenia między
serwerami więc /usr/local/man nie przeszkadza

> Ponadto FHS mówi o katalogach <mandir>/man[1-8], więc można je dodać do
> FHS (w tej chwili nie należą do żadnego pakietu), podobnie
> <mandir>/<locale>/man[1-8] (to też chyba dodać do FHS, ale z %lang?).
> [mogę to zrobić, jeżeli nie ma przeciwskazań]
nie ma

> Natomiast nie ma nic o /usr/share/man/mann (tam się pakują manuale
> od tcl, tk, tix, blt) oraz /usr/share/man/manl (manuale do SQL
> przychodzące z postgresql-clients).
hmm niech zostanie IMO.

> Przy okazji sprawdziłem - nie ma nic o /usr/libexec, więc sftp-server
> powinien być gdzie indziej - /usr/sbin? Chyba wystarczy zdefiniować
> _libexecdir=/usr/sbin w specu (przed %configure).
> (aha, to samo dotyczy ssh-askpass).
albo configure --with-libexecdir=%{_sbindir} ;-) Wogóle ktoś chciał
wrzucać sftp-server w podpakiet ale coś mu to nie idzie...

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]