Otwarty konkurs na tekstowy toolkit wagi lekkiej, z atrakcyjna nagroda

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 7 Mar 2001, 10:57:27 CET

On Wed, Mar 07, 2001 at 12:56:31AM +0100, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> W repo mamy cdk.spec. Nie przyglądałem się bliżej,
> ale może to by wystarczyło, albo się nadaje do rozwinięcia?

IMHO, być może by wystarczyło, natomiast zdecydowanie nie nadaje
się do rozwinięcia. Zbiór widgetów wygląda na ustalony, nic
sobie odziedziczyć nie można... eh... a poza tym brzydko (znowy IMHO)
wygląda.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

As usual, this being a 1.3.x release, I haven't even
compiled this kernel yet.  So if it works, you should
be doubly impressed.
	-- Linus Torvalds, announcing kernel 1.3.3

South Africa quiche arrangements Saddam Hussein BATF
ammunition Albanian KGB CIA
[Hello to all my fans in domestic surveillance] genetic
BATF Serbian World Trade Center Cocaine Serbian Qaddafi
South Africa security NORAD