Otwarty konkurs na tekstowy toolkit wagi lekkiej, z atrakcyjna nagroda

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 7 Mar 2001, 00:56:31 CET

Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> writes:

> Nie żaby na nagrody łasy był, ale zamierzam pisać swojego twina.
> Pewnie zajmie to trochę czasu, ale jeśli nie znajdziesz nic do
> tego czasu, to służę pomocą :>

W repo mamy cdk.spec. Nie przyglądałem się bliżej,
ale może to by wystarczyło, albo się nadaje do rozwinięcia?

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)