rc.serial

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Nie, 11 Mar 2001, 09:06:30 CET

On Sat, 10 Mar 2001, Michal Margula wrote:

> To chyba kwestia co kiedy ma startować. Czy tego się przypadkiem nie
> reguluje jak plików z init.d?

Tyle, że rc.serial jest wywoływany bezpośrednio z rc.sysinit, a mnie by
pasowało, aby go wywołać zaraz po gpm, wtedy załadowany będzie moduł do
seriala (chyba, że ktoś ma mysz na ps/2 lub nie używa gpm'a), albo wymusić
mu ładowanie modułu przed ustawieniami. W sumie przydało by się
rozwiązanie uniwersalne, zamiast nasuwającego sie wycięcia rc.serial z
rc.sysinit. Może sprawdzenie czy /dev/ttyS* istnieje zanim się go zmieni?

                                    Pozdrawiam
                                      Artur