rc.serial

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 12 Mar 2001, 19:01:50 CET

On Sat, Mar 10, 2001 at 06:19:39PM +0100, Artur Flinta wrote:
> Witam!
>
> Mam mały problem natury czysto estetycznej. W jajku 2.4.2 skompilowałem
> obsługę portów szeregowych jako moduł (serial). Mam przy okazji odpalonego
> devfs. Przy starcie systemu, przy próbie ustawienia portów
> (setserial) wywala, że nie ma takiego pliku i katalogu (z czym jestem
> skłonny się zgodzić). Oczywiście jak system zastartuje to odpowiednie
> wpisy w /dev pojawiają się. Mam pytanie czy istnieje jakaś możliwość
> zaniechania prób ustawiania nieistniejących (jeszcze) portów?
Nie wystarczy w modules.conf:

alias /dev/ttyS0 serial

?
Zresztą po co dawać seriala do modułu. Skoro sam kernela kompilujesz, a
i tak seriala używasz --- przy każdym starcie gpm się odpala.
A jak mi go ktoś w dystrybucyjnym kernelu do modułu wrzuci to zamorduję!
(bo serial console nie będzie działać).

Pozdrowienia,
        Jacek