strona www

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 8 Mar 2001, 13:13:21 CET

On Thu, Mar 08, 2001 at 10:34:40AM +0100, Marcin Mierzejewski wrote:

> Już poprawiłem błędy, które zostały przez Ciebie zauważone - na tym właśnie
> polega korekta, ktoś zauważa błąd i poprawia się go.
Przepraszam, poprawie sie obiecuje. Nie mam w zasadzie nic na swoje usprawiedliwienie
poza wrodzana slodycza. Zaraz zaczne sie uczyc jak uzywac ispella. Czy ktos
moglby mi powiedziec czy ispell z polskimi jezykiem wspolpracuje. Ja poprostu
od czasu pracy magisterskiej nie napisalem zadnego dluzszego tekstu po Polsku.
A nawet wtedy z ortografia nie bylo najlepiej. Ale ktos te newsy powinnien dodawac.
Jakby sie zglosil jakis specjalista od Polskiego to moge sie z nim umowic ze bede mu
wysylal do korekty. Ale niech to nie bedzie specjalista ktory sprawdza poczte raz
w tygodniu.

Pozdrawiam
Lukasz

--