strona www

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 8 Mar 2001, 13:23:41 CET

On Thu, 8 Mar 2001, Lukas Dobrek wrote:

> Przepraszam, poprawie sie obiecuje. Nie mam w zasadzie nic na swoje usprawiedliwienie
> poza wrodzana slodycza. Zaraz zaczne sie uczyc jak uzywac ispella. Czy ktos
> moglby mi powiedziec czy ispell z polskimi jezykiem wspolpracuje. Ja poprostu
> od czasu pracy magisterskiej nie napisalem zadnego dluzszego tekstu po Polsku.
> A nawet wtedy z ortografia nie bylo najlepiej. Ale ktos te newsy powinnien dodawac.
> Jakby sie zglosil jakis specjalista od Polskiego to moge sie z nim umowic ze bede mu
> wysylal do korekty. Ale niech to nie bedzie specjalista ktory sprawdza poczte raz
> [...]

Już ci kiedyś proponowałem współpracę ortograficzną. A pocztę sprawdzam
częściej niż raz w tygodniu, bo dwa przynajmniej.

Roman Werpachowski

--
\left(- \frac{\hbar^{2}}{2m}\Delta + V\right)\Psi =
\imath\hbar\frac{\partial}{\partial t}\Psi