[bururum, buruum] Massive Opinion Project -- zaczynamy alpha testy

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 8 Mar 2001, 16:21:42 CET

On Thu, Mar 08, 2001 at 03:09:54PM +0100, Blues wrote:

> Trochę bez sensu taki podziała wycen. Nie lepiej 1,2,3,4,5 ?

Chodziło nam (bo te cyferki to mój pomysł) o wyliczanie średniej.
Żeby jakoś sensownie wychodziła. Potem będzie menu, z cyferkami
jako dodatkową informacją tylko, więc się uprości.

> hasło nie powinno się jednak jawnie pojawiać na ekranie...
> I powinno się stanadardowo o nie pytać.
> Aha - i powinna być możliwość skorzystania ze swojego konta MOP bez wpisów
> do wuch.conf (taki tryb interaktywny)

EE.. ja bym się zajechał jakbym za każdym razem miał je podawać :>
Hmmm... co do tego drugiego (bez konfiga) masz trochę racji.
Opcje do wucha można by dorobić (-mop-id=18181 np.)

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Linux: the choice of a GNU generation
	-- ksh w cis.ufl.edu put this on Tshirts in '93

BATF DES bomb smuggle Kennedy NORAD plutonium bomb Semtex
Ortega Treasury Marxist North Korea Treasury Ortega
South Africa arrangements Panama class struggle
domestic disruption