[bururum, buruum] Massive Opinion Project -- zaczynamy alpha testy

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 8 Mar 2001, 18:22:04 CET

On Thu, 8 Mar 2001, Michal Moskal wrote:
> EE.. ja bym się zajechał jakbym za każdym razem miał je podawać :>

heh - tutaj powinien być dopisek "co autor miał na myśli" (sam musiałem
moment pomyśleć...) :)

Chodziło mi o potwierdzenie hasła po wpisaniu (tak jak jest w passwd)...
Ale to dopiero wtedy, gdy hasło nie będzie widoczne.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski