kernel-2.4.2 i process aggregate

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 8 Mar 2001, 16:26:17 CET

On Thu, Mar 08, 2001 at 02:32:52PM +0100, Jan Rekorajski wrote:

> Poprostu poczekajmy trochę z dodawaniem czegokolwiek co nie jest bug-fixem
> do kernela, niech się ustabilizuje, niech użytkownicy wytestują, a potem
> zobaczymy czy czegoś nie warto dodać.

Chodziło mi o to, że żeby to działało trzeba zmieniać /etc/pam.d, jeśli
mamy to kiedyś wprowadzić, to wartałoby być ready. Ale fakt,
że to jakaś alpha i może lepiej sobie na razie dać spokój:>

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

We all know Linux is great... it does infinite loops
in 5 seconds.
	- Linus Torvalds about the superiority of Linux on the
         Amterdam Linux Symposium

Mossad Waco, Texas FBI Legion of Doom Soviet  NORAD
South Africa strategic Treasury quiche Soviet  AK-47
Waco, Texas kibo Khaddafi Ortega Ortega DES cracking DES