qboosh: SPECS mozilla.spec

Śro, 7 Mar 2001, 20:18:14 CET

On Wed, 7 Mar 2001, PLD CVS wrote:

> Module name:	SPECS
> Changes by:	qboosh	01/03/07 20:03:10
>
> Modified files:
> 	.              : mozilla.spec
>
> Log message:
> - missing dir in mozilla-devel: %%{_datadir}/idl

Ten katalog napewno nie powinien należeć do mozill-devel.
jakiś czas temu chyba z Arkiem rozmawiałem o plikach idl na #pld.
W sumie niby te pliki są potencjalnie potrzebne do czegoś ale jakoś
nie zauwazyłem żeby cokolwiek je używało.
Jezeli rzeczywiście nic tego nie potrzebuje to byłbym wręcz za
niewrzucaniem %{_datadir}/idl/* do żadnego devel.

Jezeli ktoś więcej na ten temat wie to prosiłbym o korektę/komentaż.