qboosh: SPECS mozilla.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 8 Mar 2001, 17:50:11 CET

On Wed, Mar 07, 2001 at 08:18:14PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ten katalog napewno nie powinien należeć do mozill-devel.
> jakiś czas temu chyba z Arkiem rozmawiałem o plikach idl na #pld.
> W sumie niby te pliki są potencjalnie potrzebne do czegoś ale jakoś
> nie zauwazyłem żeby cokolwiek je używało.
> Jezeli rzeczywiście nic tego nie potrzebuje to byłbym wręcz za
> niewrzucaniem %{_datadir}/idl/* do żadnego devel.

OK, sorry.
Po prostu zrobiłem rpm -qf * w kilku katalogach.
W tym u mnie były tylko pliki z mozilla-devel.
W takim razie co to w ogóle jest?

Przy okazji - do jakich pakietów powinny należeć katalogi:

/usr/X11R6/share/icons
/usr/X11R6/share/icons/mini
(używa tego sporo aplikacji)

/usr/X11R6/share/icons/hicolor
/usr/X11R6/share/icons/locolor
(w tych umieszczają swoje pliki np. kdeadmin,kdegraphics,koffice...)

/usr/X11R6/share/pixmaps
(też dużo pakietów)

/usr/X11R6/share/locale
/usr/X11R6/share/locale/*
/usr/X11R6/share/locale/*/LC_MESSAGES
(u mnie: locale z gimp,WindowMaker,gtk+,soundtracker)

Wszystkie te katalogi są "bezpańskie".

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/