Smutny adaptec

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 9 Mar 2001, 09:40:47 CET

On Fri, 9 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:

> Tylko, że on nie zachowuje się losowo. w RH i Mandrake (test w
> wczoraj) działa OK. W Windows też. W PLD nie.
> Podmienię zaraz kernel na RHtowy i zobacze.

Sorry, dopiero dzis zauwazylem ten post.
Mozesz mi powiedziec jaki to kernel, i _dokladnie_ jaki to sterownik ???
Ja mam kernel 2.4.2-3 i jakies starenkie aic-63XX ktore jest rozpoznawane
i dziala na tym samym driverze co Twoj.
I nie mam zadnych problemow...

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Jesli moge prosic o przeslanie na privwynikow z:
dmesg,
cat /proc/interrupts,
cat /proc/iomem
cat /proc/ioports
cat /proc/scsi/scsi
(i wszystko co tam jest)

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}